Blizzard: Heroes of the Storm będzie się wyróżniało na tle konkurencji

Blizzard nie obawia się, że Heroes of the Storm zostanie przyjęte jako "kolejna gra MOBA".

W zasadzie każda produkcja, którą wypuściliśmy w całej naszej historii, wchodziła w przestrzeń silnie obsadzoną podobnymi tytułami - przypomina Alan Dabiri. - Kiedy wydawaliśmy StarCrafta czy WarCrafta, gatunek RTS był wypełniony po brzegi. Tyczy się to także World of Warcraft, Hearthstone zresztą też - jest przecież mnóstwo karcianek - zauważa.

W czym zatem tkwi sukces gier Blizzarda? - Zawsze wyławiamy najlepsze doznania i polewamy je naszym specjalnym sosem. Sądzę, że ludzie to doceniają - stwierdza Dabiri. - Osobiście uważam, że przez te wszystkie lata świetnie nam się to udawało. Jest jednak mnóstwo innych mechanizmów - nauczyliśmy się tego z naszych innych gier - które możemy wdrożyć, by uczynić dany tytuł bardziej interesującym.

- Każde z czterech pól bitwy, które zaprezentowaliśmy, różni się od poprzedniego. Kiedy grasz na tych mapach, musisz podejmować odmienne decyzje i obierać różne strategie. To zupełnie inne doświadczenia. Nie zaprzątam sobie też głowy konkurencją. Skupiamy się po prostu na stworzeniu świetnej gry, która zapewni odbiorcom dobrą zabawę - dodaje.

Źródło:
Patryk Purczyński - gram.pl


Klemens
2013-11-11 11:54:33